سیستم صوتی و تصویری هوشمند

سیستم صوتی و تصویری هوشمند

 آخرین مورد از خدمات مرکز هوشمند سازی ساختمان مربوط به سیستم صوتی و تصویری هوشمند است. این سیستم می تواند بر حسب انتخاب شما شامل اسپیکر های سقفی، متصل به تلفن همراه کاربر از طریق بلوتوث و یا تجهیزات دیگر باشد. سیستم تصویری هم معمولا شامل کنترل کلیه تجهیزات تصویری منزل از طریق پنل دیواری و تلفن همراه است.

سیستم صوتی و تصویری هوشمند چیست؟

هیچ کسی نیست که دوست نداشته باشد صبح به جای بیدار شدن با صدای آلارم گوشی، با پخش موسیقی مورد علاقه خود از خواب بیدار شود یا اینکه در هر یک از بخش‌های خانه موسیقی متفاوتی پخش کند.  شاید در گذشته چنین چیزهایی تنها یک رویا بود اما اکنون به لطف سیستم صوتی و تصویری هوشمند می‌توان تمامی این کارها را به راحتی انجام داد. با سیستم صوتی و تصویری هوشمند نه تنها می‌توان در هر یک از بخش‌های خانه به صورت مجزا موسیقی پخش کرد و علاوه‌بر پخش آلارام با پخش موزیک از طریق سیستم صوتی بیدار شد؛ بلکه می‌توان از رادیو داخلی با قابلیت ذخیره‎‌سازی، کنترل هوشمند سیستم های صوتی تصویری و غیره نیز بهره‌مند شد. البته این موارد تنها برخی از قابلیت‌های فوق‌العاده سیستم صوتی و تصویری هوشمند هستند. اگر دوست دارید با این سیستم هوشمند بیشتر آشنا شوید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

سیستم صوتی و تصویری هوشمند چه مزایایی دارد؟

سیستم صوتی و تصویری هوشمند چه امکاناتی دارد؟

امکان پخش موزیک مجزا در هر یک از بخش های خانه

تفاوت سلیقه در همه خانواده‌ها وجود دارد. شاید شما دوست داشته باشید به موزیکی گوش دهید که سایر اعضای خانواده آن را دوست نداشته باشند. خوشبختانه می‌توان با طراحی و اجرا سیستم صوتی و تصویری هوشمند در خانه، امکان پخش موسیقی به صورت مجزا و کاملا مستقل را در هر یک از بخش‌های منزل فراهم کرد. از این‌رو در حالی که شما با سیستم صوتی و تصویری هوشمند در اتاق خود به موزیکی که آن را دوست دارید گوش می‌دهید، سایر اعضای خانواده در هر بخش از خانه که هستند نیز موزیک منحصربه‌فردی را گوش می‌دهند.

امکان یکپارچه‌سازی سیستم‌های صوتی و تصویری

معمولا در خانه‌های لاکچری چندین تلویزیون وجود دارد که فراهم کردن چندین سیستم صوتی مجزا برای هر یک از آن‌ها خیلی هزینه‌بر است. در حالی که می‌توان با استفاده از یک سیستم صوتی و تصویری هوشمند در خانه صدا و تصویر را باکیفیت بسیار بالایی به هر یک از بخش‌های خانه بدون نیاز به سیم‌کشی منتقل کرد. بنابراین استفاده از سیستم صوتی و تصویری خانه هوشمند موجب صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌های شما می‌شود.

ضبط صدای شخص جهت اطلاع‌ رسانی

یکی از جالب‌ترین امکاناتی که سیستم صوتی و تصویری هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این است که کاربران می‌توانند صدای خود را ضبط کنند و آن‌ را زمان‌هایی که لازم است در خانه پخش کنند. درواقع می‌توان از این قابلیت سیستم صوتی و تصویری خانه هوشمند برای افزایش امنیت خانه استفاده کرد. برای مثال کاربر می‌تواند صدای ضبط شده خود را به عنوان پیام ورود غیر مجاز به خانه یا پیام نشت گاز در این سیستم هوشمند ذخیره کند تا هنگام ورود افراد ناشناس به منزل یا بروز هرگونه اتفاقی، صدای او به عنوان پیام هشدار جهت اطلاع‌رسانی پخش شود.

امکان کنترل از راه دور دستگاه‌های صوتی و تصویری

با داشتن سیستم صوتی و تصویری هوشمند نه تنها می‌توانید از طریق پنل لمسی یا ریموت کنترل تمامی دستگاه‌های صوتی و تصویری را زمانی که در خانه هستید کنترل کنید بلکه می‌توانید آن‌ها را با گوشی خود از راه دور نیز کنترل و مدیریت کنید.

مزایای سیستم صوتی و تصویری هوشمند

سیستم صوتی و تصویری هوشمند چه مزایایی دارد؟

  • تولید صدای باکیفیت و حذف نویزها
  • پخش موسیقی به صورت مجزا در هر یک از بخش‌های خانه
  • کنترل دستگاه‌های صوتی و تصویری از راه دور
  • کنترل دستگاه‌های صوتی و تصویری بدون استفاده از کنترل‌های متعدد، از طریق تجهیزات هوشمند
  • انتقال آرشیو موسیقی به سیستم خانه هوشمند
  • امکان تلفیق سیستم صوتی و تصویری هوشمند با سایر سیستم‌های هوشمند
  • کنترل تجهیزات صوتی و تصویری در تئاترها و سالن‌های کنفرانس
  • امکان اتصال سیستم صوتی و تصویری خانه هوشمند به ماژول دزدگیر و پخش هشدارها
  • پخش فایل‌های صوتی و تصویری به صورت خودکار

مرکز جامع هوشمند سازی ساختمان

مرکز جامع هوشمند‌ سازی ساختمان IRAN BMS با هدف طراحی و اجرا خانه‌های هوشمند با حداکثر امکانات، خدمات هوشمند سازی ساختمان را به کاربران ارائه می‌دهند. این خدمات شامل: سیستم صوتی و تصویری هوشمند، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند، سیستم اطلاع‌رسانی هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند و سیستم کنترل از راه دور هوشمند می‌باشند. مرکز هوشمند سازی ساختمان IRAN BMS از مهندسین خبره و مجربی برخوردار است که هر یک از سیستم‌های هوشمند را به صورت حرفه‌ای طراحی و اجرا می‌کنند.